Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomasz wloch
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:17, 10 Cze 2010 Temat postu: Mój Vn 5 minut przed końcem!! |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Po włożeniu nowego regulatora !!Ups 100 euro w d..ie poszedł się pasć przedni cylinder ktury stukał, po rozebraniu cylindra Dziura w tłoku 2 cm padnięty zawór i rozje...a głowica ! Ale mimo to jest piękny!!!!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tomasz wloch dnia Czw 22:25, 10 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Master
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: by tu wziąść na piwo
|
Wysłany: Pią 12:40, 11 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Cały silnik w polerce
Szacun ... masa roboty ... ale efekt jak najbardziej słuszny, dałeś mi do myślenia, miałem swój obdzierać z lakieru i malować VHT Wrinkle, ale widzę że jak się człowiek uprze, to jednak można wypolerować, te wszystkie zakamarki to będzie horror, no i sprawa trwałości efektu ...
Chyba że to chrom, jeżeli tak to zamykam się w sobie
Przednie lampy odmłodziły VN'a o co najmniej dekadę
Jakiś patent na tylne kierunki widzę
Można wiedzieć jaki ?
Moje są już mocno zmęczone życiem, chętnie wymienił bym je nawet na jakieś inne, ale mocowania w VN są dosyć osobliwe, przez co nawet przeniesienie kierunków w inne miejsca pozostawi niezbyt estetyczne dziury po starych kierunkach ...
Szkoda że silnik umarł, zawsze można go odreanimować, zresztą słyszałem że tak łatwo nie masz zamiaru się poddać ...
P.S. Dolej sobie płynu hamulcowego do zbiorniczka
Pozdrawiam !
Master.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomasz wloch
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:08, 11 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Dzięki za uznanie ! Silnik to polerka nie polecam po każdym myciu do poprawy ale do wykonania!Płynu nie ma po co dolewać silnik na razie aut i zobaczymy co dalej musze sprawdzic czy korba ok jak tak to zrobie jak nie to zobaczymy Przednie lampy ok jeszcze nie sprawdzone w jeżdzie tak samo jak manetki i lusterka ale może kiedys!Pozdrawiam wszystkich nieszczęsliwie zakochanych w vn-ie zwłaszcza 750 Wytrwałosci i powodzenia!!Vn 750 to bardzo kaprysna kochanka ale za to jaka ładna!!Lewa w góre!!WeZ wypoleruj dekiel sprzegła i altka te okrągłe i resztę pomaluj będzie prze pięknie wyglądało i funkcjonalne też!!Ja miałem silnik poza ramą i w częsciach to lepiej ,ale na przyszłosć to nie robił bym całosci tylko dekle bo potem strasznie trudno to utrzymać w dobrym stanie!Silnik 750 jest mocno upchany i nie wszędzie dasz radę dojsć!Kierunki to stara suzuki były czarne ale że są aluminiowe to lekko wypolerowałem i są spoko zapytam kumpla z jakiej maszynki i napisze co i jak zakładasz!!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tomasz wloch dnia Wto 10:03, 15 Cze 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brein
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 22:37, 22 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
szacunek za wytrwałość, ale patrząc na niego trudno nie "ratować" - piękna maszyna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mariusz
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kamień pomorski
|
Wysłany: Śro 11:37, 23 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Witam . Tomek czy znalazłeś przyczynę uszkodzenia silnika. Jestem bardzo ciekawy. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomasz wloch
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:53, 23 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Tak zawór się *ujebał* i spadł na dół reszte już poszła sama!!!
Breyn dzięki za słowa otuchy to miód na moje serce postaram się go uratować ale nie ukrywam że mam go powoli dosć niestety!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tomasz wloch dnia Nie 12:24, 27 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomasz wloch
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:54, 23 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Breyn czytałem teksty z czytelni mega zajebiste kiedy będzie więcej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Master
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: by tu wziąść na piwo
|
Wysłany: Śro 20:26, 23 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Do czytelni Breina będę musiał w wolnej chwili zajrzeć, a Ty Tomek nie łam się tylko reanimuj, bo potem będziesz żałował jak ja po sprzedaży pierwszego VN'a
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mariusz
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kamień pomorski
|
Wysłany: Śro 20:32, 23 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Jeżeli korbowód nie ucierpiał , to go uratujesz za nieduże pieniądze ok.450 zł, jezeli dostał wał to kwestia reanimacji innym dawcą .Moim zdaniem poszedł Ci popychacz -zeskoczył z zaworu i przy kolejnym nacisku krzywki zeskoczyła spinka zaworowa -zawór wskoczył do komory spalania -reszta to już mielcarka .Jeżeli zdecydujesz się na reanimację -technicznie mogę pomóc . Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomasz wloch
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:51, 23 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Chętnie skożystam z każdej rady mam zamiar go uruchomić jak nie to moge wymienić na virago ale 250 z 97 roku bez dopłaty ładne moto ale wielkosci komara a vn to inna bajka~!!!!Potem można by go zrzenić i kupić vn !
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tomasz wloch dnia Czw 8:55, 24 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomasz wloch
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:55, 23 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
A nie ma ktos krutkiego wałka rozrządu?U mnie poszedł się pasć podczas młucki żęby są uszkodżone przez łańcuszek!!Korba chyba dostała ale mam 2 wał i może cos sklecę!Wezmę wymienie korbę i zobaczymy!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomasz wloch
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 8:53, 24 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Kierunki to yamaha maxim 82 rok były czarne ale przepolerowałem .Aby je założyć rozbierasz kierunek srubę mocyjącą przewiercasz wzdłuż wiertłem 5 aby mieć miejsce na kabel .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|