Forum www.vn750.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Mój Vn 5 minut przed końcem!!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.vn750.fora.pl Strona Główna -> Galeria
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomasz wloch




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:17, 10 Cze 2010    Temat postu: Mój Vn 5 minut przed końcem!!

[link widoczny dla zalogowanych]

Po włożeniu nowego regulatora !!Ups 100 euro w d..ie poszedł się pasć przedni cylinder ktury stukał, po rozebraniu cylindra Exclamation Exclamation Dziura w tłoku 2 cm padnięty zawór i rozje...a głowica ! Ale mimo to jest piękny!!!!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tomasz wloch dnia Czw 22:25, 10 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Master




Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: by tu wziąść na piwo

PostWysłany: Pią 12:40, 11 Cze 2010    Temat postu:

Cały silnik w polerce Question Shocked
Szacun ... masa roboty ... ale efekt jak najbardziej słuszny, dałeś mi do myślenia, miałem swój obdzierać z lakieru i malować VHT Wrinkle, ale widzę że jak się człowiek uprze, to jednak można wypolerować, te wszystkie zakamarki to będzie horror, no i sprawa trwałości efektu ...
Chyba że to chrom, jeżeli tak to zamykam się w sobie Wink

Przednie lampy odmłodziły VN'a o co najmniej dekadę Smile

Jakiś patent na tylne kierunki widzę Question
Można wiedzieć jaki ?
Moje są już mocno zmęczone życiem, chętnie wymienił bym je nawet na jakieś inne, ale mocowania w VN są dosyć osobliwe, przez co nawet przeniesienie kierunków w inne miejsca pozostawi niezbyt estetyczne dziury po starych kierunkach ...

Szkoda że silnik umarł, zawsze można go odreanimować, zresztą słyszałem że tak łatwo nie masz zamiaru się poddać ...

P.S. Dolej sobie płynu hamulcowego do zbiorniczka Razz

Pozdrawiam !
Master.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomasz wloch




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:08, 11 Cze 2010    Temat postu:

Dzięki za uznanie ! Silnik to polerka nie polecam po każdym myciu do poprawy ale do wykonania!Płynu nie ma po co dolewać silnik na razie aut i zobaczymy co dalej musze sprawdzic czy korba ok jak tak to zrobie jak nie to zobaczymy Razz Przednie lampy ok jeszcze nie sprawdzone w jeżdzie tak samo jak manetki i lusterka ale może kiedys!Pozdrawiam wszystkich nieszczęsliwie zakochanych w vn-ie zwłaszcza 750 Wytrwałosci i powodzenia!!Vn 750 to bardzo kaprysna kochanka ale za to jaka ładna!!Lewa w góre!!WeZ wypoleruj dekiel sprzegła i altka te okrągłe i resztę pomaluj będzie prze pięknie wyglądało i funkcjonalne też!!Ja miałem silnik poza ramą i w częsciach to lepiej ,ale na przyszłosć to nie robił bym całosci tylko dekle bo potem strasznie trudno to utrzymać w dobrym stanie!Silnik 750 jest mocno upchany i nie wszędzie dasz radę dojsć!Kierunki to stara suzuki były czarne ale że są aluminiowe to lekko wypolerowałem i są spoko zapytam kumpla z jakiej maszynki i napisze co i jak zakładasz!!

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tomasz wloch dnia Wto 10:03, 15 Cze 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brein




Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Wto 22:37, 22 Cze 2010    Temat postu:

szacunek za wytrwałość, ale patrząc na niego trudno nie "ratować" - piękna maszyna.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mariusz




Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kamień pomorski

PostWysłany: Śro 11:37, 23 Cze 2010    Temat postu:

Witam . Tomek czy znalazłeś przyczynę uszkodzenia silnika. Jestem bardzo ciekawy. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomasz wloch




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:53, 23 Cze 2010    Temat postu:

Tak zawór się *ujebał* i spadł na dół reszte już poszła sama!!!
Breyn dzięki za słowa otuchy to miód na moje serce postaram się go uratować ale nie ukrywam że mam go powoli dosć niestety!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tomasz wloch dnia Nie 12:24, 27 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomasz wloch




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:54, 23 Cze 2010    Temat postu:

Breyn czytałem teksty z czytelni mega zajebiste kiedy będzie więcej?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Master




Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: by tu wziąść na piwo

PostWysłany: Śro 20:26, 23 Cze 2010    Temat postu:

Do czytelni Breina będę musiał w wolnej chwili zajrzeć, a Ty Tomek nie łam się tylko reanimuj, bo potem będziesz żałował jak ja po sprzedaży pierwszego VN'a Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mariusz




Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kamień pomorski

PostWysłany: Śro 20:32, 23 Cze 2010    Temat postu:

Jeżeli korbowód nie ucierpiał , to go uratujesz za nieduże pieniądze ok.450 zł, jezeli dostał wał to kwestia reanimacji innym dawcą .Moim zdaniem poszedł Ci popychacz -zeskoczył z zaworu i przy kolejnym nacisku krzywki zeskoczyła spinka zaworowa -zawór wskoczył do komory spalania -reszta to już mielcarka .Jeżeli zdecydujesz się na reanimację -technicznie mogę pomóc . Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomasz wloch




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:51, 23 Cze 2010    Temat postu:

Chętnie skożystam z każdej rady mam zamiar go uruchomić jak nie to moge wymienić na virago ale 250 z 97 roku bez dopłaty ładne moto ale wielkosci komara a vn to inna bajka~!!!!Potem można by go zrzenić i kupić vn !

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tomasz wloch dnia Czw 8:55, 24 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomasz wloch




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:55, 23 Cze 2010    Temat postu:

A nie ma ktos krutkiego wałka rozrządu?U mnie poszedł się pasć podczas młucki żęby są uszkodżone przez łańcuszek!!Korba chyba dostała ale mam 2 wał i może cos sklecę!Wezmę wymienie korbę i zobaczymy!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomasz wloch




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 8:53, 24 Cze 2010    Temat postu:

Kierunki to yamaha maxim 82 rok były czarne ale przepolerowałem .Aby je założyć rozbierasz kierunek srubę mocyjącą przewiercasz wzdłuż wiertłem 5 aby mieć miejsce na kabel .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.vn750.fora.pl Strona Główna -> Galeria Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin