Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chemik
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Płock
|
Wysłany: Czw 3:06, 02 Cze 2011 Temat postu: Blokada kierownicy |
|
|
Witam, w moim Vulcanie '94 blokada kierownicy znajduje się w główce ramy z boku z lewej strony i jest zamykana na taki mały kluczyk, jednak nie działa. Skręcałem kierownicą we wszystkie możliwe strony próbując przekręcić kluczyk, niestety bezskutecznie. Może coś robię nie tak. Proszę więc o pomoc szanownych kolegów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
basior-78
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole
|
Wysłany: Sob 20:02, 18 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Bo ten bębenek trzeba najpierw wcisnąć i potem dopiero przekręcić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
chemik
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Płock
|
Wysłany: Czw 12:35, 30 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
No właśnie u mnie za cholerę nie chce się wcisnąć. Teraz będę miał trochę czasu to wezmę się za to. Jeśli ma ktoś jakieś doświadczenie w wyciąganiu tego ustrojstwa to proszę się nie krępować i pisać. Cennych wskazówek nigdy dość
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez chemik dnia Czw 12:36, 30 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
chemik
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Płock
|
Wysłany: Wto 12:27, 05 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Po wyciągnięciu blokady okazało się że w tej "rurze", która tkwi w główce ramy nie ma otworu, także nie ma jak wcisnąć i zablokować. W związku z tym mam pytanie: Czy istnieje możliwość, że ktoś zmienił położenie tego otworu np. przy wymianie łożysk? Po zdjęciu kierownicy i odkręceniu śruby na klucz 19 widać na przelot gładką rurkę, sprawdzałem zakrzywionym drutem i na całej powierzchni nie ma w niej otworu ale nie wiem czy to nie jakaś wewnętrzna rurka. Proszę o pomoc !!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|