Forum www.vn750.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

ciepły silnik nie pali

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.vn750.fora.pl Strona Główna -> Silnik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marko




Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:48, 28 Cze 2010    Temat postu: ciepły silnik nie pali

ciepły silnik nie pali zimny pali bez zarzutu pomóżcie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Master




Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: by tu wziąść na piwo

PostWysłany: Pon 20:01, 28 Cze 2010    Temat postu:

W ogóle nie zaskakuje, czy zaskakuje, po czym gwałtownie gaśnie Question

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mariusz




Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kamień pomorski

PostWysłany: Wto 10:20, 29 Cze 2010    Temat postu:

Jeżeli masz świece ok. Może masz przebicie z cewki na masę czasami zdarza się to z cewką 2 cylindra obok akumulatora - po ściągnięciu siedzenia pod śrubą mocującą zbiornik jest metalowy rozdzielacz podciśnienia który swobodnie leży na przewodzie z cewki i tam dochodzi do przetarcia - albo potrzebna synchronizacja i ustalenie składu mieszanki- może być zatkany kanalik odpowietrzający zbiornik paliwa - może być zbyt uboga mieszanka paliwowa -miałem podobny przypadek -przebicie na cewce i 2 razy synchronizacja -pomogło . Powodzenia .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marko




Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:14, 29 Cze 2010    Temat postu:

jak się nagrzeje /rozrusznik kręci/ zapali po dłuższym kręceniu albo wcale odczekam 20min i pali świece przewody nowe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mariusz




Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kamień pomorski

PostWysłany: Wto 12:01, 29 Cze 2010    Temat postu:

Jeżeli przy kręceniu rozrusznikiem nie strzela w tłumiki co objawia się zbyt bogatą mieszanką , spróbuj wykręcić dysze paliwowe o 1,5 obrotu i wyczyścić filtry powietrza .Powinno pomóc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marko




Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 13:36, 29 Cze 2010    Temat postu:

wykręcić jeszcze o1,5 obrotu czy wkręcić do końca i 1,5 obr

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sovietbiker
Administrator



Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 16:20, 29 Cze 2010    Temat postu:

Jeżeli masz przerwę na świecach 0.9 to zmniejsz na 0.6 u mnie to pomogło.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marko




Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:44, 30 Cze 2010    Temat postu:

po zmniejszeniu przerwy na świecach pomogło bo odpala ale to jeszcze nie to bo trzeba trochę kręcić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marko




Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:08, 30 Cze 2010    Temat postu:

a co się tyczy tego metalowego rożdzielacza podciśnienia który znajduje sie pod śrubą od zbiornika paliwa to tam jiest cienki przewód który idzie od gażnika on jest odłączony od rozdzielacza i zaślepiony czy tak ma być ??? ido czego on służy ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mariusz




Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kamień pomorski

PostWysłany: Śro 12:49, 30 Cze 2010    Temat postu:

Tam nie może być żadnych zaślepionych przewodów , tym bardziej od gaźnika ,obecnie nie pamiętam podłączeń jednak wiem , że w serwisówce wersja angielska -jest bardzo dobry schemat rysunkowy odnośnie podłączeń podciśnienia -warto zajrzeć -odnośnie śruby regulacyjnej dawkowania paliwa standardowo czyli ustawienia fabryczne to 3.5 obrotu od zamknięcia -zwiększenie do 5 często pomaga -musisz dokładnie sprawdzić dyszę na ile masz wykręconą -niewolno przeginać ? ---Prawdopodobnie faktycznie masz coś z podciśnieniem .Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marko




Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:05, 30 Cze 2010    Temat postu:

Jak znależć ten schemat>?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mariusz




Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kamień pomorski

PostWysłany: Śro 17:28, 30 Cze 2010    Temat postu:

Musisz przejrzeć angielską wersję serwisówki.Dostępna na forum . Dokładnie niestety trudno gdyż to co piszę jest niestety z pamięci. Nad gaźnikami jest trójnik i tam są podłączone 3 przewody podciśnienia -warto to sprawdzić może Ci jeden spadł .Musisz dokładnie przejrzeć schematy z tym co masz w moto .Jakie kolory mają elektrody świec na przednim i tylnym cylindrze .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RobertM




Dołączył: 01 Lip 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/Nowe Miasto Lub.

PostWysłany: Nie 23:16, 16 Cze 2013    Temat postu:

Witam,
temat stary, ale może coś wniosę do tematu. W moim również miałem problem z uruchamianiem na ciepłym/gorącym silniku. Ściągnąłem angielską instrukcję użytkownika vulcana i przeczytałem, że kranik zakręca się tylko w przypadku dłuższych postojów. Ja zamykałem kranik po każdym wyłączeniu silnika i to był mój błąd.
Teraz zakręcam kranik jak chowam motocykl na noc do garażu.
Nie mam już problemu z uruchamianiem silnika i pali za pierwszym przekręceniem rozrusznika.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.vn750.fora.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin