Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marko
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:48, 28 Cze 2010 Temat postu: ciepły silnik nie pali |
|
|
ciepły silnik nie pali zimny pali bez zarzutu pomóżcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Master
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: by tu wziąść na piwo
|
Wysłany: Pon 20:01, 28 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
W ogóle nie zaskakuje, czy zaskakuje, po czym gwałtownie gaśnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mariusz
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kamień pomorski
|
Wysłany: Wto 10:20, 29 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Jeżeli masz świece ok. Może masz przebicie z cewki na masę czasami zdarza się to z cewką 2 cylindra obok akumulatora - po ściągnięciu siedzenia pod śrubą mocującą zbiornik jest metalowy rozdzielacz podciśnienia który swobodnie leży na przewodzie z cewki i tam dochodzi do przetarcia - albo potrzebna synchronizacja i ustalenie składu mieszanki- może być zatkany kanalik odpowietrzający zbiornik paliwa - może być zbyt uboga mieszanka paliwowa -miałem podobny przypadek -przebicie na cewce i 2 razy synchronizacja -pomogło . Powodzenia .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marko
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 11:14, 29 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
jak się nagrzeje /rozrusznik kręci/ zapali po dłuższym kręceniu albo wcale odczekam 20min i pali świece przewody nowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mariusz
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kamień pomorski
|
Wysłany: Wto 12:01, 29 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Jeżeli przy kręceniu rozrusznikiem nie strzela w tłumiki co objawia się zbyt bogatą mieszanką , spróbuj wykręcić dysze paliwowe o 1,5 obrotu i wyczyścić filtry powietrza .Powinno pomóc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marko
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 13:36, 29 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
wykręcić jeszcze o1,5 obrotu czy wkręcić do końca i 1,5 obr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sovietbiker
Administrator
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 16:20, 29 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Jeżeli masz przerwę na świecach 0.9 to zmniejsz na 0.6 u mnie to pomogło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marko
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 10:44, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
po zmniejszeniu przerwy na świecach pomogło bo odpala ale to jeszcze nie to bo trzeba trochę kręcić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marko
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:08, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
a co się tyczy tego metalowego rożdzielacza podciśnienia który znajduje sie pod śrubą od zbiornika paliwa to tam jiest cienki przewód który idzie od gażnika on jest odłączony od rozdzielacza i zaślepiony czy tak ma być ??? ido czego on służy ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mariusz
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kamień pomorski
|
Wysłany: Śro 12:49, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Tam nie może być żadnych zaślepionych przewodów , tym bardziej od gaźnika ,obecnie nie pamiętam podłączeń jednak wiem , że w serwisówce wersja angielska -jest bardzo dobry schemat rysunkowy odnośnie podłączeń podciśnienia -warto zajrzeć -odnośnie śruby regulacyjnej dawkowania paliwa standardowo czyli ustawienia fabryczne to 3.5 obrotu od zamknięcia -zwiększenie do 5 często pomaga -musisz dokładnie sprawdzić dyszę na ile masz wykręconą -niewolno przeginać ? ---Prawdopodobnie faktycznie masz coś z podciśnieniem .Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marko
Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:05, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Jak znależć ten schemat>?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mariusz
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kamień pomorski
|
Wysłany: Śro 17:28, 30 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Musisz przejrzeć angielską wersję serwisówki.Dostępna na forum . Dokładnie niestety trudno gdyż to co piszę jest niestety z pamięci. Nad gaźnikami jest trójnik i tam są podłączone 3 przewody podciśnienia -warto to sprawdzić może Ci jeden spadł .Musisz dokładnie przejrzeć schematy z tym co masz w moto .Jakie kolory mają elektrody świec na przednim i tylnym cylindrze .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
RobertM
Dołączył: 01 Lip 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa/Nowe Miasto Lub.
|
Wysłany: Nie 23:16, 16 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Witam,
temat stary, ale może coś wniosę do tematu. W moim również miałem problem z uruchamianiem na ciepłym/gorącym silniku. Ściągnąłem angielską instrukcję użytkownika vulcana i przeczytałem, że kranik zakręca się tylko w przypadku dłuższych postojów. Ja zamykałem kranik po każdym wyłączeniu silnika i to był mój błąd.
Teraz zakręcam kranik jak chowam motocykl na noc do garażu.
Nie mam już problemu z uruchamianiem silnika i pali za pierwszym przekręceniem rozrusznika.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|