Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arti
Dołączył: 17 Sie 2014
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Meszna k. Szczyrku
|
Wysłany: Nie 23:47, 17 Sie 2014 Temat postu: Jak prawidłowo ustawić balansator? |
|
|
Witam. Mam mały problem a mianowicie po wymianie "gumek" - tłumików w balansatorze prawdopodobnie źle założyłem go na wałku... po złożeniu silnika i odpaleniu w zasadzie silnik na wolnych obrotach chodzi bez problemu jednak na wyższych obrotach odczuwalne są wibracje a w zasadzie to mrowienie w całym ciele jak jadę. Mam świadomość, że źle założyłem tę część i wiem, że silnik muszę ponownie rozebrać ale jak znaleźć odpowiednie ustawienie na wałku tego elementu z lewej strony silnika względem prawej (bez rozbierania prawej) a potem względem korbowodu. No przyznam, że w tym temacie jestem zielony. Może ktoś ma to za sobą i dobrze złożył!? Pozdrawiam i czekam na pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
daruś
Dołączył: 20 Sie 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:32, 18 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Witaj, ustawienie nie jest takie trudne, z prawej strony silnika na wałku i sprzęgle rozrusznika są punkty które musisz zegrać ze sobą, z lewej strony to samo rozwiązanie, są punkty, dalej na magnecie jest rysa- znak i na kole w którym wymieniłeś gumki też jest znak-rysa- kreska tez zgrywasz razem, powinno przestać trząść , na forum jest serwisówka tam jest bardziej szczegółowo powodzenia, pisz co i jak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DarekQ
Dołączył: 26 Cze 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Wto 18:12, 19 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
I jeszcze jedno jest ważne nie zapomnij o sklejeni śrub, które wykręcałeś, tych, trzymających magneto i i tryb, który zdjąłeś z wałka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arti
Dołączył: 17 Sie 2014
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Meszna k. Szczyrku
|
Wysłany: Sob 18:08, 25 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Witam. No w końcu przyszedł czas na vna. Pozgrywałem znaki z lewej strony to znaczy rysy na magnecie i kole zębatym a z prawej nie otwierałem pokrywy, tylko ustaliłem punkt w którym po stronie prawej ciężarek pod sprzęgiełkiem rozrusznika jests woją wiekszą masą na dole i tak też ustawiłem ten "ciężarek" większą masą do dołu co po lewej stronie jest pod kołem zębatym... Dobrze to będzie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|