Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jaca_1980
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: Śro 12:59, 14 Lip 2010 Temat postu: ŁAŃCUSZKI ROZRZĄDU |
|
|
Postanowiłem założyć taki temat żeby się dowiedzieć:
1- Jakie są koszty wymiany Łańcuszków rozrządu?
2- Czy da się to wymienić bez rozbierania silnika? (lub bez wyciągania go z ramy?)
3- Czy przy wymianie łańcuszków obowiązkowe jest wymiana kół zębatych?
4- Czy jest jakiś sposób żeby sprawdzić bez rozbierania silnika czy łańcuszek kfalifikuje się do wymiany?
5- Co ile tysięcy kilometrów powinno się robić wymiane Łańcuszków rozrządu?
6- Czy istnieje możliwość że wymiane da się dokonać samemu?
Proszę o dokładne odpowiedzi na ten temat ponieważ jest to bardzo ważna część silnika i każdemu się to przyda. W razie jakiś sugesti dotyczących tego tematu proszę pisać.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jaca_1980 dnia Śro 13:03, 14 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
tomasz wloch
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 0:08, 15 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Samemu dasz rade ale musisz byc ostrożny i wszystko sprawdzać krok po kroku 5 razy!Silnik musisz wyjąć i rozebrać najlepiej całe cylindry czyli do kosztów łańcuszków doliczcie uszczelki pod głowicą.łańcuszki ja kupowałem za górne ok 550 zeta a za dół chyba 300 ceny za oba.Uszczelki pod głowice ja płaciłem 160 zł.Silnik musisz wyjąć.A koła jak są bez uszkodzeń zostawiacie jak mają uszkodzenia to za jeden wałek zapłacisz 180 zeta a za małe zembatki ok 50 za sztukę.Daje to 720 za wałki 100 za koła i około 900za łańcuszki plus robocizna !!Rozrząd w vn wymienia się jak go słychać.Droga to zabawa a jak wał dojdzie do poprawki lepiej szukać nowego silnika!!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tomasz wloch dnia Nie 22:01, 01 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
sovietbiker
Administrator
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 10:51, 01 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
U mnie słychać klekotanie na tylnym cylindrze ale tylko przy ok 3tys obrotów. Nie wiem czy to łańcuch czy może napinacz. Mam przejechane 30 tys kilometrów. Co to może być łańcuch czy napinacz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mariusz
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kamień pomorski
|
Wysłany: Nie 13:59, 01 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Witaj . Na twoim miejscu raczej bym się nie przejmował .Jak coś by się dział Miał Byś efekty na wolnych obrotach lub na rozgrzanym silniku . Pozdrawiam .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|