Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jaca_1980
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: Pią 17:44, 23 Sie 2013 Temat postu: Nie wchodzi na obroty ale pali na dotyk - POMOCY!!! |
|
|
Mój problem polega na tym że silnik pali na dotyk i to zarówno ciepły jak i zimny. Gdy go rozgrzeję dochodzi zaledwie do 5 tyś obrotów wtedy zaczyna strzelać i wyżej nie pójdzie. W zakresie od 1000 do 4500 chodzi idealnie. Gaźniki zostały 3 razy wyciągane, czyszczone i ustawiane. Dodam że stało się tak po wymianie alternatora. Ładowanie prawidłowe i wszystkie kable zostały sprawdzone przez warsztat motocyklowy i wszystko jest jak należy. Wymieniłem już moduł zapłonowy oraz skrzynkę bezpiecznikową i świece. Nadal bez zmian. Cewki też zostały sprawdzone i są sprawne. Już tracę nadzieję że w tym roku sobie pojeżdżę. Warsztat rozkłada ręce bo to pierwszy taki przypadek. PROSZĘ was o POMOC i jakiekolwiek pomysły co za czort w nim siedzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
jaca_1980
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarocin
|
Wysłany: Pon 23:11, 13 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Witam. Problem rozwiązany. Usterka była tak drobna że aż wstyd się przyznać. Podczas montażu silnika w ramę i podłączaniu wszystkich kabli i wężyków jeden właśnie winowajca czyli "wężyk" trafił tam gdzie nie powinien. Był to wężyk od odpowietrzania komory pływakowej który został podpięty przypadkowo do airboxa. W momencie gdy silnik wchodził na obroty zasysał tym wężykiem powietrze i podnosił pływaki co w efekcie zamykał się dolot paliwa do gaźników. Silnik nie dostawał wystarczającej dawki paliwa i przez to strzelał i się dusił. Temat uważam za zamknięty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|