Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SirPawello
Dołączył: 26 Cze 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:42, 30 Cze 2012 Temat postu: Paliwo w Oleju?? |
|
|
Witam ponownie
Postanowiłem dzisiaj spuścić olej w moim nowym nabytku i zastałem w nim około 5-5,5l oleju zmieszanego z paliwem. Czym to może być spowodowane?? Bardzo proszę o odpowiedzi.
Ps. Przynajmniej wiem, dlaczego cały czas miałem wycieki z silnika...
Pozdrawiam SirPawello
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mati
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Sob 19:45, 30 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
A na pewno to jest paliwo? A moze płyn chłodniczy? Jak to jest paliwo to może pierścienie.... Ale to by kompresje mial słabą.... A jakby to był płyn chłodniczy to uszczelka pod głowicą... I chyba to jest bardziej prawdopodobne...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SirPawello
Dołączył: 26 Cze 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:19, 01 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Powiem tak. Motocykl pali dosłownie od strzała. Jest tona 100% paliwo, bo jak spuściłem olej to nie dość, że był strasznie rzadki to strasznie śmierdział etyliną. Po zdjęciu gaźników zauważyłem, że z jednej dyszy cieknie paliwo. Prawdopodobnie lało to się bezpośrednio do silnika, a że motocykl stał trochę u poprzedniego właściciela, to mogło trochę go zalać. Jak na razie wciąż czekam na Waszą pomoc.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Master
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: by tu wziąść na piwo
|
Wysłany: Pon 14:26, 02 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Może kranik był ustawiony przez dłuższy czas w pozycji w której jest stał przepływ (z tego co pamiętam to pozycja PRI) i benzyna przelała się do oleju ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SirPawello
Dołączył: 26 Cze 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:28, 02 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Prawdopodobnie Master masz racje. Swoją drogą gaźnik też miał małą nieszczelność i również leciało wszystko do silnika. W najbliższym czasie złożę gaźniki i zobaczymy jaki będzie efekt tej pracy. Jeszcze z mojej strony takie zapytanko. Otóż aktualny kranik w vulcanie okazał się tragedią i niestety nie ma szans na uratowanie ( chwała poprzedniemu właścicielowi, który nad życie kocha sylikon i zakleił go do tego stopnia, że nie ma szans na naprawienie go), Ale wracając do tematu mam jeszcze kranik od starego chopperka 125 poj i pasuje otworami i itp. wręcz idealnie. Wada jest taka ze nie ma on żadnych kablków na podciśnienie. Ma tylko 1 zawór, który podaje paliwo do gaźnika. Tu moje pytanie czy mógłbym go zainstalować do vulcana? czy nie potrzeba łączyć żadnych podciśnień do kranika itp?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
otis
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łaziska Górne
|
Wysłany: Pon 22:26, 02 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Podciśnienie jest właśnie po to żeby otwierać zaworek tylko wtedy, gdy pracuje silnik. Właśnie dlatego masz w oleju paliwo, że był cały czas otwarty.
Możesz eksperymentować z innymi kranikami i ręcznie otwierać i zamykać.
U mnie wystarczyło kupić to:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|