Forum www.vn750.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Podłączania i instalacje..

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.vn750.fora.pl Strona Główna -> Silnik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sison




Dołączył: 09 Cze 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:23, 11 Wrz 2014    Temat postu: Podłączania i instalacje..

Po prawie 3 miesiącach przerwy od zdemontowania motocykla, wziąłem się za jego ponowne złożenie.

Kompletnie nic nie pamiętam, z jego demontażu. Siedzę już z serwisówką juz soiri czasu i do niczego nie potrafię dojść, ba! Jakieś głupoty mi wręcz wychodzą i bez pomocy nigdy nie dojdę do tego sam.

Na chwilę obecną próbuję rozgryźć instalcję paliwową.



Czy to co zostało podłączone przeze mnie jest poprawnie?

1 i 2 to boczne króćce w gaźniku.

Gdzie podłączyć 1, 2, 3, 4, najwęższy przewód odchodzący od odmy, rureczkę która odchodzi pod bakiem z takiej ~ala małej czarnej skrzynki oraz przewód, który odchodzi z baku przy miejscu jego przykręcania?

Będę bardzo wdzięczny za odpowiedź!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jaca_1980




Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarocin

PostWysłany: Nie 18:24, 14 Wrz 2014    Temat postu:

Jeśli chodzi o kranik to te zewnętrzne wężyki masz prawidłowo.
Ta środkowa rurka kranika jest podłączona w inne miejsce gaźnika a dokładniej do numeru "2" bo służy to do podciśnieniowego otwierania kranika.
Numer "1" powinien być zaślepiony gumową zaślepką.
Na gaźnikach górne środkowe rurki to odpowietrzanie komór pływakowych więc zamontuj tam 2 wężyki (po 20cm) i do niczego ich nie podłączaj. Po prostu u mnie leżą swobodnie.
Numer "3" to odpowietrzanie silnika (odma) tam wąż podłączony jest do silnika (rurka w kształcie litery L).
Numer "4" u mnie jest zaślepiony ale inne VN-y mają tam podłączane wąż od termostatu powietrza ale nie powiem Ci jak dokładnie to tam wygląda.
Mam nadzieje że pomogłem.
Na przyszłość radzę robić zdjęcia każdego odkręcanego elementu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jaca_1980 dnia Nie 18:28, 14 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.vn750.fora.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin