Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rzepkajerzy1966
Dołączył: 18 Mar 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: Nie 13:48, 18 Mar 2012 Temat postu: problemy z silninikiem po remoncie |
|
|
mam problem z uruchomieniem silnika po remoncie (miał zatarte panewki). Wszystko zostało zregenerowane i złożone według filmiku instruktażowego na youtubie, ale niestety silnik po zamontowaniu bardzo ciężko kręci. Rozrusznik nie drgnie niezależnie od mocy akumulatora, czuć opór przy ręcznym kręceniu wałem nawet po wyjęciu wszystkich świec (wszystko było posmarowane olejem silnikowym). Proszę o odpowiedź
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
tomasz wloch
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 23:35, 20 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Nie masz coś za ciasno spasowane ? zdejm kosz popróbuj zakręcić wałem .
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
rzepkajerzy1966
Dołączył: 18 Mar 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: Sob 23:25, 24 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
faktycznie był problem ze spasowaniem- to już rozwiązaliśmy. Ale oczywiście na jednym problemie się nie skończyło. Po drodze musieliśmy pobawić się z rozrusznikiem- ale to już też z głowy. A teraz gdy przyszedł czas na uruchomienie motorka to ten mimo długiego kręcenia rozrusznikiem nie puścił najmniejszego dymka. Próbowaliśmy wstrzyknąć paliwo w świece, w gaźnik ale to nic nie dało, co najwyżej strzelił ogniem z tłumika i koniec. Strzelił nawet ogniem w gaźnik gdy spróbowaliśmy mu podać paliwo przez wejście filtra w gaźnik. Przypuszczamy źle ustawiony rozrząd, ale jeszcze nie zdążyliśmy sprawdzić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomasz wloch
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 14:03, 08 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Masz odgłos podczas kręcenia wałem pam z jednej rury a po chwili z drugiej czy na raz lub prawie na raz z obu? Jak masz na raz z obu to masz poprzestawiany rozrząd !Zrobiłeś mijankę ? czy na raz ustawiłeś oba cylindry? Powinno się ustawić jeden , potem przekręcić wał o obrót do przodu i ustawić na drugim cylindrze!
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
rzepkajerzy1966
Dołączył: 18 Mar 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: Pon 0:25, 23 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Dalej mam problem z zapaleniem. Okazało się, że faktycznie mijanki nie zrobiłem, ale teraz już jest ok. Międzyczasie walczyliśmy ze zgubioną iskrą (przestudiowaliśmy całą elektrykę a i tak iskra wg mnie jest słaba). A teraz podczas kręcenia może raz czy dwa strzelił ogniem z prawego tłumika i to wszystko (świece mokre).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomasz wloch
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 10:50, 26 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Poprubój wymienić świece na nowe i przed pierwszym zakręceniem siknij delikatnie izi startu na pierwszy garnek ale bardzo mało może on po prostu potrzebuje załapać i jak łapnie to potem będzie chodził ! Poziom paliwa sprawdzony? Nie zawiesił się zaworek w gażnikach?Ewidentnie za dużo paliwa. Delikatnie poklep po komorze pływaka ale bardzo delikatnie przez drewniany klocek .Jeżeli to nie pomorze to jeszcze raz sprawdz rozrząd .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rzepkajerzy1966
Dołączył: 18 Mar 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: Czw 19:14, 26 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
już próbowaliśmy, świece były czyszczone, wypalane, benzyna strzelana ze strzykawki i nic żadnej reakcji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|