Forum www.vn750.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

problemy z silninikiem po remoncie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.vn750.fora.pl Strona Główna -> Silnik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rzepkajerzy1966




Dołączył: 18 Mar 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pomorskie

PostWysłany: Nie 13:48, 18 Mar 2012    Temat postu: problemy z silninikiem po remoncie

mam problem z uruchomieniem silnika po remoncie (miał zatarte panewki). Wszystko zostało zregenerowane i złożone według filmiku instruktażowego na youtubie, ale niestety silnik po zamontowaniu bardzo ciężko kręci. Rozrusznik nie drgnie niezależnie od mocy akumulatora, czuć opór przy ręcznym kręceniu wałem nawet po wyjęciu wszystkich świec (wszystko było posmarowane olejem silnikowym). Proszę o odpowiedź

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomasz wloch




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:35, 20 Mar 2012    Temat postu:

Nie masz coś za ciasno spasowane ? zdejm kosz popróbuj zakręcić wałem .

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rzepkajerzy1966




Dołączył: 18 Mar 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pomorskie

PostWysłany: Sob 23:25, 24 Mar 2012    Temat postu:

faktycznie był problem ze spasowaniem- to już rozwiązaliśmy. Ale oczywiście na jednym problemie się nie skończyło. Po drodze musieliśmy pobawić się z rozrusznikiem- ale to już też z głowy. A teraz gdy przyszedł czas na uruchomienie motorka to ten mimo długiego kręcenia rozrusznikiem nie puścił najmniejszego dymka. Próbowaliśmy wstrzyknąć paliwo w świece, w gaźnik ale to nic nie dało, co najwyżej strzelił ogniem z tłumika i koniec. Strzelił nawet ogniem w gaźnik gdy spróbowaliśmy mu podać paliwo przez wejście filtra w gaźnik. Przypuszczamy źle ustawiony rozrząd, ale jeszcze nie zdążyliśmy sprawdzić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomasz wloch




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:03, 08 Kwi 2012    Temat postu:

Masz odgłos podczas kręcenia wałem pam z jednej rury a po chwili z drugiej czy na raz lub prawie na raz z obu? Jak masz na raz z obu to masz poprzestawiany rozrząd !Zrobiłeś mijankę ? czy na raz ustawiłeś oba cylindry? Powinno się ustawić jeden , potem przekręcić wał o obrót do przodu i ustawić na drugim cylindrze!

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rzepkajerzy1966




Dołączył: 18 Mar 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pomorskie

PostWysłany: Pon 0:25, 23 Kwi 2012    Temat postu:

Dalej mam problem z zapaleniem. Okazało się, że faktycznie mijanki nie zrobiłem, ale teraz już jest ok. Międzyczasie walczyliśmy ze zgubioną iskrą (przestudiowaliśmy całą elektrykę a i tak iskra wg mnie jest słaba). A teraz podczas kręcenia może raz czy dwa strzelił ogniem z prawego tłumika i to wszystko (świece mokre).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomasz wloch




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:50, 26 Kwi 2012    Temat postu:

Poprubój wymienić świece na nowe i przed pierwszym zakręceniem siknij delikatnie izi startu na pierwszy garnek ale bardzo mało może on po prostu potrzebuje załapać i jak łapnie to potem będzie chodził ! Poziom paliwa sprawdzony? Nie zawiesił się zaworek w gażnikach?Ewidentnie za dużo paliwa. Delikatnie poklep po komorze pływaka ale bardzo delikatnie przez drewniany klocek .Jeżeli to nie pomorze to jeszcze raz sprawdz rozrząd .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rzepkajerzy1966




Dołączył: 18 Mar 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pomorskie

PostWysłany: Czw 19:14, 26 Kwi 2012    Temat postu:

już próbowaliśmy, świece były czyszczone, wypalane, benzyna strzelana ze strzykawki i nic żadnej reakcji

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.vn750.fora.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin