|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Master
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: by tu wziąść na piwo
|
Wysłany: Pon 0:48, 14 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
wiesiekh gdyby ktoś przyszedł do Ciebie i snuł swoje myśli bez najmniejszej dozy kultury (czytaj PRZYWITANIE w odpowiednim dziale, na które miał dozę kultury nawet kolega z motokliniki, to jak byś go potraktował kogoś takiego (tak, tutaj właśnie myślę o TOBIE) i o ludziach którzy z forum robią śmietnisko dla swoich reklam (jak TESCO z Twojej skrzynki pocztowej), miejmy dla Siebie wzajemny szacunek i jeśli chce ktoś zareklamować swój warsztat, to niech to robi przedstawiając swoją wiedzę i doświadczenia, którymi może podzielić się z innymi użytkownikami forum posiadaczy VN 750, a nie wstawiając denne rekalmy i fotki niczym śmieci z cyklu "Kredyty Chwilówki" na naszym forum.
Tak się składa że sam prowadzę pewien rodzaj garażu, ale nie śmiecę tutaj reklamami .... i nie uważam że inni powinni tutaj to robić.
To jest forum dla ludzi którzy jeżdżą TYMI maszynami,
WSPÓLNIE DZIELIMY SIĘ TUTAJ DOŚWIADCZENIAMI I WIEDZĄ, a nie reklamujemy swoje interesy, od reklam jest oferia.pl, gazety, bilbordy, ulotki, wizytówki, bannery, newslettery itp. itd. A NIE NASZE FORUM !!!
Chcesz reklamy to SAM w nią zainwestuj, NIE ŚMIEĆ i nie bałagań na naszym forum.
P.S. wiesiekh Do Takich czynności jak np. wymiana płynu chłodniczego zapraszam do samodzielnej pracy, załóż odpowiedni temat na forum i sam CHĘTNIE osobiście opiszę CI jak to zrobić, przeprowadzisz ten zabieg SAM i nie zapłacisz NIC.
A KAŻDA MINUTA SPĘDZONA SAMODZIELNIE PRZY VN TO PRZYJEMNOŚĆ
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Master dnia Pon 0:55, 14 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mariusz
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kamień pomorski
|
Wysłany: Pon 20:37, 14 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Witam . Koszt części to bagatela w porównaniu z robocizną X 2 . I nikt kto sam tego nie robił nie powie , że jest inaczej. Moim zdaniem serwisy i tak oszukują wiem to na własnym przykładzie . Umówiona cena wymiany pompy wody 300 zapłaciłem 550 czy to normalne w naszych czasach . Od tamtego czasu sam naprawiam swojego VN oraz motocykle kolegów 20 lat doświadczeń . Oczywiście części zamawiam w serwisie do którego mam zaufanie głównie Koszalin- inni , za te same rzeczy chcą wiele więcej(przykład ostatni kompletna pompa wody do VN 750-80 zł szczecin 180 )Dasz moto do serwisu dostaniesz gwarancję i co to Ci da 1000 innych powodów gwarancję obala- Sąd cywilny zapomnij .Od tamtego czasu mam bardzo złe doświadczenia z serwisami zwłaszcza motocykli -piszę to nie dlatego że wszystkie są do d...py ale dla tego ,że jak zgłaszasz reklamację to 90 procent Cię olewa bo wiedzą , że i tak wygrają . Sprawa kolegi z Hajabuzą wymiana świec (pozrywali gwinty )skończyło się u rzecznika praw konsumenta -okres oczekiwania 2 lata . Pozdrawiam i przepraszam jeżeli kogokolwiek uraziłem . Mariusz.A tak wogule to szacunek dla Mastera.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mariusz dnia Pon 21:07, 14 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wiesiekh
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:44, 27 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Witam!
Tak jak Wam pisałem oddalem Vulcana do warsztatu i....okazało się, że łancuszki są w bardzo dobrym stanie , dokonano odpowiednich pomiarów. Więc nie porzeba rozbierać całego silnika. Natomiast mechanior twierdzi , że to przyczyna napinaczy. Cena podobno 400PLn za jeden plus spręzyny. Czy to napewno aby to? Szkoda by było aby wydatek poszedł na marne i silnik dalej stukał. Możecie coś poradzić jak postapić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Master
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: by tu wziąść na piwo
|
Wysłany: Pon 0:37, 28 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Napinacze to akurat sprawa bardzo prosta, w przypadku jednych sprawę załatwiają podkładki, a w przypadku kolejnych tylko wymiana sprężyn, zrobisz to sam bez najmniejszego problemu, sprężyny od ręki w USA za małą kasę.
W moim przypadku wymiana sprężyn napinaczy póki co załatwiła temat. A czy skutecznie, okaże się po pierwszym długim dystansie w nowym sezonie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wiesiekh
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 10:30, 28 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Witam!
Master proszę Cię, daj namiary na sklep w USA, gdzie można je zamowić. Gdybyś jeszcze powiedział dokladniej jak je zapłacić .....Owszem mam konto, kartę, ale w PLN. Czy to bedzie maszerowało? Nigdy takich rzeczy nie praktykowałem.
Nie można zamówić w Polsce spręzyn?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wiesiekh
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:41, 04 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Witam!
Sprężyny już mam!
Nie poskutkowało wysyłanie emaili, chciałem zamowić również dokonując przedpłaty, nic z tego! Dopiero mój znajomy mieszkający w USA zadzwonił na ten numer, ustalił warunki sprzedaży , wysłał pieniądze i sprężyny za 2 tygodnie przyniósł listonosz.
Powiem Wam , że jeszcze nie zdążyłem ich wymienić. Po prostu nie mam czasu, jestem na delegacji.
dla przypomnienia podaję adres:
[link widoczny dla zalogowanych]
Życzę Wam dobrego wiatru we włosach ( ale zapnijcie rozporki......hehehe)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wiesiekh dnia Sob 12:46, 04 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Anazar
Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 12:34, 20 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Trzeba mieć typową kartę kredytową i wtedy założyć konto na PayPal.pl aby zapłacić.
Korzystam z tego już chyba od 6ciu lat. Na razie się nie zawiodłem
Płacenie PayPal'em jest coraz modniejsze w internecie.
Bardzo szybko i wygodnie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Anazar dnia Pon 12:40, 20 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomasz r
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom
|
Wysłany: Czw 15:16, 09 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
witam, mam problem z ustawieniem rozrządu. Jeśli pierwszy cylinder jest ustawiony dobrze, zgodnie z punktami na wale i na bloku to czy ustawiając drugi należy zrobić obrót do przodu o 300 stopni (tak jak pisze tomasz wloch, tylko on nie wiedzieć czemu zaczyna od drugiego) czy cofnąć do pasującego momentu?? a może jest jeszcze inny sposób? bardzo proszę o pomoc, mam pięknego vulcana 750 zrobiłem już cały silnik a nad tym ślęczę od tygodnia!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
daruś
Dołączył: 20 Sie 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:46, 09 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Witam, nie jest to trudne jak już pisali poprzednicy. Ustawiamy znaki na jednym z dwóch cylindrów, powiedzmy na pierwszym , wał -karter, wałki w głowicy, zakładamy napinacze, znaki muszą pasować i obracamy wałem w kierunku jakim pracuje silnik prawie obrót te 300stopni, na drugim cylindrze to samo ustawiamy znaki,wałki to samo co na poprzednim cylindrze, po znakach napinacze i znaki muszą się zgrywać, sprawdzając kręcimy wałem o te 300stopni w kierunku pracy silnika i znaki powinny się zgadzać i sprawdzamy kilka razy i tak to wygląda, życzę powodzenia, jak coś to pytaj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomasz wloch
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 16:19, 12 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Nigdy nie cofaj wałem jak ustawiasz łańcuszki lub cokolwiek w silniku.. Tylko kręcisz wałem w stronę do przodu tak jak silnik pracuje . Pozdrawiam!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|