Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rataj
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stęszew
|
Wysłany: Czw 21:47, 11 Lis 2010 Temat postu: Rozrząd |
|
|
Jak wymienić rozrząd w vn 750
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
tomasz wloch
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 10:18, 12 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Witaj!Chcesz to zrobić samemu?Nie jest to proste . Masz ściągniętą instrukcje? Jest link tu na forum. Tam jest wszystko opisane wraz ze znakami na silniku które można łatwo znalezć .Chcesz wymienić całość czy tylko górny rozrząd?Pamiętaj jak ustawisz rozrząd na tylnym cylindrze i jest on na znakach, musisz przestawić wał o 300 stopni do przodu!Czyli o prawie cały obrót aż Ci się zgra znak na wale ze znakiem na karterze .Wtedy dopiero wkładasz łańcuszki na drugi cylinder.Pamiętaj o znakach i jak kręcisz wałem to tylko do przodu nie cofaj!Tyle masz w skrócie a więcej to pytaj po kolei chętnie podpowiemy z kolegami na forum!Sprawdzaj wszystko 15 razy a będzie ok!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mariusz
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kamień pomorski
|
Wysłany: Pią 20:46, 12 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Witaj . A po czym kolega sugeruje ,że trzeba wymienić rozrząd .Z całym szacunkiem do Tomka który silnik ma chyba w paznokciu zawsze i zawsze zaczynamy od pierwszego cylindra , jak zaczniesz od drugiego i przestawisz o około 300 stopni wówczas drugi będzie pierwszym cylindrem i to chyba wszystko. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mariusz dnia Pią 20:52, 12 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomasz wloch
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 9:33, 13 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
oki ale ja najpierw na tylnim zrobiłem i przekręciłem do przodu to to samo jak na odwrót?Na pewno wyciąganie silnika to mam w paznokciu co do reszty to chyba jeszcze nie!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mariusz
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kamień pomorski
|
Wysłany: Nie 15:30, 14 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Spoko . Zaczynamy od pierwszego bez względu, który robimy i to wszystko . Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MOTOKLINIKACOM
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:46, 30 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
prowadze serwis motocykli ( mam autoryzacje kawasaki) i powiem Ci ze jeżeli nie masz zadnych wiadomości odnośnie wymiany rozrządu w vn750 albo nie jesteś mechanikiem to zdecydowanie odradzam robić to z książką serwisową , manualem - możesz sobie nieżle nabroić w silniku - taką usługę robimy co pewien czas u nas więc wiem co mówie - u nas wymiana rozrzadu w VN750 to koszt robocizny ok 800zl , NIBY DUŻO ALE JEST TO SKOMOLIKOWANE I PRACOCHŁONNE
pozdrawiam maciek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomasz wloch
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:39, 30 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
witaj motokliniko! Zgodze się jest to pracochłonne ! Masz dobre ceny!Mnie klijent zaśpiewał 1,5
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MOTOKLINIKACOM
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 23:01, 30 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
to jest cena oczywiscie jak sie kupuje u nas wszystkie materiały : tylu rozrzą uszczelki , olej i filtr - ceny mamy katalogowe podzespołow więc klietn i tka wychodzi zadowolony
pozdrawiam, maciek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomasz wloch
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 1:30, 31 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Słuchaj Maćku mój vn ma skrzywioną korbę czy warto i można go reanimować?Mam majstra który naprawi wszystko co ma tłok i twierdzi że mi go zrobi !Jak wymienię korbę a może też panewkę na niej i jest szansa aby to chodziło?Włożyłem kupę kasy i serca w to moto i żal mi go że stoi i marnuje się!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MOTOKLINIKACOM
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 10:39, 31 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
nie ma takiej opcji zeby wyprostowac korbe i zeby to chodzilo , naklad pracy ( kosztow) jaka jest przy wymianie korby a zarazem napewno i panewek jest ogromna , wiec wymienia sie korbe i dorabia panewy, inne rozwiazanie jest wg mnie bezsensowne - w tym przypadku jaki Ty masz musisz jeszcze dokladnie spr tlok i cylinder zeby nie bylo wtopy ze wymienisz korbe a dalej bedzie luz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MOTOKLINIKACOM
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:53, 31 Sty 2011 Temat postu: KAWASAKI SERWIS GORZÓW - naprawa wszystkich marek motocykli |
|
|
zapraszam do mojego serwisu
Pragne Was poinformować , że nasza firma [link widoczny dla zalogowanych] w Kłodawie k. Gorzowa Wlkp. ul.Jeziorna 34 otrzymała oficjalną autoryzacje serwisu KAWASAKI
Oczywiście nadal naprawiamy wszytkie marki i modele motocykli, quadów i skuterów utrzymując dotychczasowe ceny ale teraz możemy serisować nowe, na gwarancji motocykle, quady, mule i skutery wodne firmy KAWASAKI.
Zapraszamy również do zakupu części zamiennych Kawasaki.
Serwis motocykli moto-klinika.com
- autoryzowany serwis Kawasaki - części ,naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne
- naprawa motocykli wszystich marek
- sprzedaż części zamiennych do wszystkich marek motocykli
- transport motocykli do i z serwisu ( bez zadnych opłat w gorzowie i okolicy)
wszelkie informacje na : [link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiamy i dziękujemy
_________________
[link widoczny dla zalogowanych] - sprzedaż i serwis motocykli wszystkich marek. AUTORYZOWANY SERWIS KAWASAKI.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Master
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: by tu wziąść na piwo
|
Wysłany: Sob 17:20, 05 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Jak dla mnie to jest bezczelna, chamska reklama ...
Ten temat nie nosi tytułu "ZAREKLAMUJ SWÓJ WARSZTAT" i posty osoby powyżej powinny wylądować w śmietniku.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mariusz
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kamień pomorski
|
Wysłany: Sob 17:55, 05 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Witam. Z całym szacunkiem. Niestety mi się też to nie podoba . I tak w ogóle fajnie , że jest ktoś kto pomaga ale to co widzę zaczyna się źle dziać . Co na to właściciel serwera -reklama kosztuje. Jak będzie tak dalej -to rezygnuję i kasuję wszystkie swoje posty. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MOTOKLINIKACOM
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:38, 05 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
jak kogoś uraziłem zdjęciami i informacją o naszej firmie to serdecznie przepraszam . Do osoby Master : troszke wyhamuj kolego z ostrymi textami ponieważ za takie jak Twoje zachowanie raczej powinni wywalać z każdego forum.... walisz bezpośrednio epitetami za informacje , które przeszkadzają tylko innym właścicielom warsztatów a pomagają potencjalnym użytkownikom KAWASAKI
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wiesiekh
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 0:31, 14 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Witam!
Widzę, że kolega Master zazdrością się chyba kieruje pisząc te słowa.
Ja natomiast gratuluję Wam takiego warsztatu i zyczę sukcesów w pracy! NIech inni młodzi biorą wzór z Kolegow i zakasują rekawy do roboty. Takich warsztatów właśnie nam brakuje. Natomiast jest dużo pseudowarsztatów co w uragających kulturze technicznej warunkach katują nasze maszyny. To nic innego jak sale tortur!!!!
Przy okazji tematu oddałem właśnie swojego VN-ka do warsztatu na wymianę rozrządu kompletnego i łąńcucha pompy olejowej , i ewentualnie pompy płynu chłodniczego. Maszyna jest stara bo 1986r ale nie zajeżdzona, moim zdaniem warto w nią zainwestować. Doradżcie co jeszcze przy okazji wyjęcia silnika można sprawdzić bądż wymienić. Jeszcze jedno na jaki fundusz mam się nastawić, bo w zakładzie powiedzieli mi, że cena będzie głównie zależała od kosztów części wymiennych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|