Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomasz wloch
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:20, 03 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Witam ! Znowu mam problem po poskładaniu silnika i włożeniu do ramy nie pali i ciężko kręci ! Wyjołem na zad!Sprawdziłem rozrząd i rozrusznik nic ! Włożyłem spowrotem w rame, kręci ciężko i parska na przednim cylindrze!Tylni cylinder cisza.Wyjołem znowu ,sprawdziłem wszystko przesmarowałem wałki na nowo smarem.Teraz czeka na włożenie.Macie może jakies sugestie na takie kłopoty?Pozdrawiam!Swieczki nowe paliwo dostaje aku naładowany a nawet w pogotowiu 12v ale 90 amperogodzin z samochodu zobaczymy!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
tomasz wloch
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 10:22, 04 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
[quote="mariusz"]Witam. W chwili obecnej też mam problem z silnikiem, a mianowicie coś cykało na zimnym i na ciepłym- rozebrałem silnik i stwierdziłem , że na wale korbowym jest luz poosiowy około 0.40mm (serwisówka podaje 0.16mm) gdy 2 tłok szedł do góry to wał uderzał w lewą połówkę a jak 1 to w prawą -ale problem tkwi w łańcuchu napędowym pompy olejowej 25 ogniw (25H)-jest też zużyty(wyciągnięty) powyżej normy serwisowej- i za CHINY nie mogę go dostać -Proszę o POMOC
A pytałes w firmie LARSON?Zadzwoń może mają!
Wpisz w googlach i napewno znajdziesz! Powodzenia!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mariusz
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kamień pomorski
|
Wysłany: Czw 11:57, 04 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Dzięki- tomasz- łańcuszek pompy zamówiłem w inter cars około 60 zł-mają też uszczelki do silnika 4 szt. około 100zł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
cypis
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Czw 20:55, 04 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Witam,
Też mi ciężko kręci i nie chce zapalić, jak wykręciłem po jednej świecy to kręci normalnie.
Pozdrawiam
Romek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mariusz
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kamień pomorski
|
Wysłany: Czw 23:39, 04 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
tomasz wloch napisał: | Witam ! Znowu mam problem po poskładaniu silnika i włożeniu do ramy nie pali i ciężko kręci ! Wyjołem na zad!Sprawdziłem rozrząd i rozrusznik nic ! Włożyłem spowrotem w rame, kręci ciężko i parska na przednim cylindrze!Tylni cylinder cisza.Wyjołem znowu ,sprawdziłem wszystko przesmarowałem wałki na nowo smarem.Teraz czeka na włożenie.Macie może jakies sugestie na takie kłopoty?Pozdrawiam!Swieczki nowe paliwo dostaje aku naładowany a nawet w pogotowiu 12v ale 90 amperogodzin z samochodu zobaczymy! | ------jedno i najważniejsze nigdy ale to nigdy nie smaruje się smarem części ciernych , które cały czas pracują w oleju - podobnie jak w samochodzie -zakładasz nowe panewki smarujesz je olejem nowym takim jaki zastosujesz w silniku , elementy toczne i cierne -wałki rozrządu smarujesz olejem -smar jest gęsty i olej jak go już wypłucze z tych miejsc to on i tak gdzieś się osadzi -zapcha filtr oleju ,pompę lub przewody ciśnieniowe-sory że trochę nabałaganiłem ale to dla dobra silnika -żaden smar nie ma takich właściwości jak olej silnikowy. POWODZENIA- czy składałeś wszystko przy pomocy serwisówki- ja kozystam z niemieckiej -
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mariusz dnia Czw 23:49, 04 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mariusz
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kamień pomorski
|
Wysłany: Czw 23:57, 04 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
cypis napisał: | Witam,
Też mi ciężko kręci i nie chce zapalić, jak wykręciłem po jednej świecy to kręci normalnie.
Pozdrawiam
Romek | -czy też składałeś silnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
cypis
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Pią 22:22, 05 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Silnika nie rozbierałem, wyjmowałem tylko rozrusznik
Romek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomasz wloch
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 9:17, 06 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
[/quote]------jedno i najważniejsze nigdy ale to nigdy nie smaruje się smarem części ciernych , które cały czas pracują w oleju - podobnie jak w samochodzie -zakładasz nowe panewki smarujesz je olejem nowym takim jaki zastosujesz w silniku , elementy toczne i cierne -wałki rozrządu smarujesz olejem -smar jest gęsty i olej jak go już wypłucze z tych miejsc to on i tak gdzieś się osadzi -zapcha filtr oleju ,pompę lub przewody ciśnieniowe-sory że trochę nabałaganiłem ale to dla dobra silnika -żaden smar nie ma takich właściwości jak olej silnikowy. POWODZENIA- czy składałeś wszystko przy pomocy serwisówki- ja kozystam z niemieckiej -[/quote]
Witam już za pużno silnik w ramie użyłem smaru cisnieniowego bardzo żadkiego.Powiedzcie czy regulatory jak je odpowietrzaliscie to napełnialiscie olejem czy naftą?Ja mam naełnione naftą i po na razie 2 minutach na 3000 nnadal je słysze nie napełniają się czy może po dłuszszym paleniu zagrają cisnienie gasnie już na rozruszniku jak kręce i powinno być ok!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomasz wloch
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 10:27, 06 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
cypis napisał: | Witam,
Też mi ciężko kręci i nie chce zapalić, jak wykręciłem po jednej świecy to kręci normalnie.
Pozdrawiam
Romek |
Witam Romku wyczysć wszystkie złączki kable i masy sprawdz ładowanie i aku mojemu jak ma słaby aku to moge najwyżej loda zrobić :shock:Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mariusz
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kamień pomorski
|
Wysłany: Sob 16:58, 06 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
cypis napisał: | Silnika nie rozbierałem, wyjmowałem tylko rozrusznik
Romek | - jeżeli dalej będą problemy po tym jak słusznie opisał Góral- sprawdź jeszcze szotki i tulejki rozrusznika jeżeli będą OK , aku naładowane i dalej to samo wtedy w prawej obudowie silnika tuż przy rozruszniku jest mała zębatka która przenosi napęd z rozrusznika , jest ona zamocowana na trzpieniu -od strony wału posiada rowki do smarowania natomiast od strony pokrywy osadzona jest na gładko i w tym miejscu sporadycznie - ale jednak dochodzi do wytarcia (w zależności na czym jeździmy ) czwówczas zębatka ustawia się pod kątem i nici z imprezy-kolega zastosował tulejkę ślizgową i lata spokoju . To co piszę jest ostatecznością , czyli zaczym się do tego zabierzesz musisz wiedzieć że reszta jest OK
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mariusz
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kamień pomorski
|
Wysłany: Sob 17:08, 06 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Witam już za pużno silnik w ramie użyłem smaru cisnieniowego bardzo żadkiego.Powiedzcie czy regulatory jak je odpowietrzaliscie to napełnialiscie olejem czy naftą?Ja mam naełnione naftą i po na razie 2 minutach na 3000 nnadal je słysze nie napełniają się czy może po dłuszszym paleniu zagrają cisnienie gasnie już na rozruszniku jak kręce i powinno być -masz rację jedni napełniają OLEJEM nie naftą bo ona zostanie w silniku inni nie napełniają niczym gdyż jak sama nazwa mówi regulator ciśnieniowy - sam dostanie oleju jednak musi trochę pochodzić -2 minuty to stanowczo za mało -najczęściej wszystko ustaje po przejechaniu kilku kilometrów . Szerokiego i wolnego pasa drogowego .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomasz wloch
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 1:17, 07 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Panowie zagadał i skończył przedni cylinder milczy jak grób a tylni daje rade czyli 50% sukcesu !Przód tylko czasem pierdyknie zdrowo i nic więcej !Co wy na to cisnienie oleju ok ,swiece ok ,iskra jest paliwo dostaje ale ni huja nie startnie przedni cylinder????? Prubowałem rozruszać ale nic nie dało!!Lewego powietrza nie dostaje na 100% ?????????????????????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
harley
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: Nie 9:26, 07 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Sprawdź ciśnienie na cylindrach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mariusz
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kamień pomorski
|
Wysłany: Nie 13:37, 07 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Też miałem tak samo ale z tylnym cylindrem -okazało się że siorbał olej przez uszczelniacze zaworowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomasz wloch
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 10:13, 10 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Witam znowu problem rozwiązany !Nie przestawiłem wału o ok 420 stopni po ustawieniu tylnego łańcuszka rozrządu!Panowie jak odpowiatrzacie samoregulatory zaworów ?Ja scisnołem imadłem i to mój błąd bo tylni cylinder chodzi teraz perfekt a przedni chałasuje !Gdzie kupie te regulatory a moze ktos z was ma?Potrzebuje 4 bo nie będe wymieniał na tylnim!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|