Forum www.vn750.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

silnik
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.vn750.fora.pl Strona Główna -> Silnik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomasz wloch




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:20, 03 Mar 2010    Temat postu:

Witam ! Znowu mam problem po poskładaniu silnika i włożeniu do ramy nie pali i ciężko kręci ! Wyjołem na zad!Sprawdziłem rozrząd i rozrusznik nic ! Włożyłem spowrotem w rame, kręci ciężko i parska na przednim cylindrze!Tylni cylinder cisza.Wyjołem znowu ,sprawdziłem wszystko przesmarowałem wałki na nowo smarem.Teraz czeka na włożenie.Macie może jakies sugestie na takie kłopoty?Pozdrawiam!Swieczki nowe paliwo dostaje aku naładowany a nawet w pogotowiu 12v ale 90 amperogodzin z samochodu zobaczymy!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomasz wloch




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:22, 04 Mar 2010    Temat postu:

[quote="mariusz"]Witam. W chwili obecnej też mam problem z silnikiem, a mianowicie coś cykało na zimnym i na ciepłym- rozebrałem silnik i stwierdziłem , że na wale korbowym jest luz poosiowy około 0.40mm (serwisówka podaje 0.16mm) gdy 2 tłok szedł do góry to wał uderzał w lewą połówkę a jak 1 to w prawą -ale problem tkwi w łańcuchu napędowym pompy olejowej 25 ogniw (25H)-jest też zużyty(wyciągnięty) powyżej normy serwisowej- i za CHINY nie mogę go dostać -Proszę o POMOC
A pytałes w firmie LARSON?Zadzwoń może mają!
Wpisz w googlach i napewno znajdziesz! Powodzenia!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mariusz




Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kamień pomorski

PostWysłany: Czw 11:57, 04 Mar 2010    Temat postu:

Dzięki- tomasz- łańcuszek pompy zamówiłem w inter cars około 60 zł-mają też uszczelki do silnika 4 szt. około 100zł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cypis




Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy

PostWysłany: Czw 20:55, 04 Mar 2010    Temat postu:

Witam,
Też mi ciężko kręci i nie chce zapalić, jak wykręciłem po jednej świecy to kręci normalnie.
Pozdrawiam
Romek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mariusz




Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kamień pomorski

PostWysłany: Czw 23:39, 04 Mar 2010    Temat postu:

tomasz wloch napisał:
Witam ! Znowu mam problem po poskładaniu silnika i włożeniu do ramy nie pali i ciężko kręci ! Wyjołem na zad!Sprawdziłem rozrząd i rozrusznik nic ! Włożyłem spowrotem w rame, kręci ciężko i parska na przednim cylindrze!Tylni cylinder cisza.Wyjołem znowu ,sprawdziłem wszystko przesmarowałem wałki na nowo smarem.Teraz czeka na włożenie.Macie może jakies sugestie na takie kłopoty?Pozdrawiam!Swieczki nowe paliwo dostaje aku naładowany a nawet w pogotowiu 12v ale 90 amperogodzin z samochodu zobaczymy!
------jedno i najważniejsze nigdy ale to nigdy nie smaruje się smarem części ciernych , które cały czas pracują w oleju - podobnie jak w samochodzie -zakładasz nowe panewki smarujesz je olejem nowym takim jaki zastosujesz w silniku , elementy toczne i cierne -wałki rozrządu smarujesz olejem -smar jest gęsty i olej jak go już wypłucze z tych miejsc to on i tak gdzieś się osadzi -zapcha filtr oleju ,pompę lub przewody ciśnieniowe-sory że trochę nabałaganiłem ale to dla dobra silnika -żaden smar nie ma takich właściwości jak olej silnikowy. POWODZENIA- czy składałeś wszystko przy pomocy serwisówki- ja kozystam z niemieckiej -

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mariusz dnia Czw 23:49, 04 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mariusz




Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kamień pomorski

PostWysłany: Czw 23:57, 04 Mar 2010    Temat postu:

cypis napisał:
Witam,
Też mi ciężko kręci i nie chce zapalić, jak wykręciłem po jednej świecy to kręci normalnie.
Pozdrawiam
Romek
-czy też składałeś silnik Question

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
cypis




Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy

PostWysłany: Pią 22:22, 05 Mar 2010    Temat postu:

Silnika nie rozbierałem, wyjmowałem tylko rozrusznik
Romek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomasz wloch




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:17, 06 Mar 2010    Temat postu:

[/quote]------jedno i najważniejsze nigdy ale to nigdy nie smaruje się smarem części ciernych , które cały czas pracują w oleju - podobnie jak w samochodzie -zakładasz nowe panewki smarujesz je olejem nowym takim jaki zastosujesz w silniku , elementy toczne i cierne -wałki rozrządu smarujesz olejem -smar jest gęsty i olej jak go już wypłucze z tych miejsc to on i tak gdzieś się osadzi -zapcha filtr oleju ,pompę lub przewody ciśnieniowe-sory że trochę nabałaganiłem ale to dla dobra silnika -żaden smar nie ma takich właściwości jak olej silnikowy. POWODZENIA- czy składałeś wszystko przy pomocy serwisówki- ja kozystam z niemieckiej -[/quote]

Witam już za pużno silnik w ramie użyłem smaru cisnieniowego bardzo żadkiego.Powiedzcie czy regulatory jak je odpowietrzaliscie to napełnialiscie olejem czy naftą?Ja mam naełnione naftą i po na razie 2 minutach na 3000 nnadal je słysze nie napełniają się czy może po dłuszszym paleniu zagrają cisnienie gasnie już na rozruszniku jak kręce i powinno być ok!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomasz wloch




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:27, 06 Mar 2010    Temat postu:

cypis napisał:
Witam,
Też mi ciężko kręci i nie chce zapalić, jak wykręciłem po jednej świecy to kręci normalnie.
Pozdrawiam
Romek

Witam Romku wyczysć wszystkie złączki kable i masy sprawdz ładowanie i aku mojemu jak ma słaby aku to moge najwyżej loda zrobić :shock:Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mariusz




Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kamień pomorski

PostWysłany: Sob 16:58, 06 Mar 2010    Temat postu:

cypis napisał:
Silnika nie rozbierałem, wyjmowałem tylko rozrusznik
Romek
- jeżeli dalej będą problemy po tym jak słusznie opisał Góral- sprawdź jeszcze szotki i tulejki rozrusznika jeżeli będą OK , aku naładowane i dalej to samo wtedy w prawej obudowie silnika tuż przy rozruszniku jest mała zębatka która przenosi napęd z rozrusznika , jest ona zamocowana na trzpieniu -od strony wału posiada rowki do smarowania natomiast od strony pokrywy osadzona jest na gładko i w tym miejscu sporadycznie - ale jednak dochodzi do wytarcia (w zależności na czym jeździmy ) czwówczas zębatka ustawia się pod kątem i nici z imprezy-kolega zastosował tulejkę ślizgową i lata spokoju . To co piszę jest ostatecznością , czyli zaczym się do tego zabierzesz musisz wiedzieć że reszta jest OK

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mariusz




Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kamień pomorski

PostWysłany: Sob 17:08, 06 Mar 2010    Temat postu:

Witam już za pużno silnik w ramie użyłem smaru cisnieniowego bardzo żadkiego.Powiedzcie czy regulatory jak je odpowietrzaliscie to napełnialiscie olejem czy naftą?Ja mam naełnione naftą i po na razie 2 minutach na 3000 nnadal je słysze nie napełniają się czy może po dłuszszym paleniu zagrają cisnienie gasnie już na rozruszniku jak kręce i powinno być -masz rację jedni napełniają OLEJEM nie naftą bo ona zostanie w silniku inni nie napełniają niczym gdyż jak sama nazwa mówi regulator ciśnieniowy - sam dostanie oleju jednak musi trochę pochodzić -2 minuty to stanowczo za mało -najczęściej wszystko ustaje po przejechaniu kilku kilometrów . Szerokiego i wolnego pasa drogowego .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomasz wloch




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 1:17, 07 Mar 2010    Temat postu:

Panowie zagadał i skończył przedni cylinder milczy jak grób a tylni daje rade czyli 50% sukcesu !Przód tylko czasem pierdyknie zdrowo i nic więcej !Co wy na to cisnienie oleju ok ,swiece ok ,iskra jest paliwo dostaje ale ni huja nie startnie przedni cylinder????? Evil or Very Mad Prubowałem rozruszać ale nic nie dało!!Lewego powietrza nie dostaje na 100% ?????????????????????

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
harley




Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dolnośląskie

PostWysłany: Nie 9:26, 07 Mar 2010    Temat postu:

Sprawdź ciśnienie na cylindrach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mariusz




Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kamień pomorski

PostWysłany: Nie 13:37, 07 Mar 2010    Temat postu:

Też miałem tak samo ale z tylnym cylindrem -okazało się że siorbał olej przez uszczelniacze zaworowe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomasz wloch




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:13, 10 Mar 2010    Temat postu:

Witam znowu problem rozwiązany !Nie przestawiłem wału o ok 420 stopni po ustawieniu tylnego łańcuszka rozrządu!Panowie jak odpowiatrzacie samoregulatory zaworów ?Ja scisnołem imadłem i to mój błąd bo tylni cylinder chodzi teraz perfekt a przedni chałasuje !Gdzie kupie te regulatory a moze ktos z was ma?Potrzebuje 4 bo nie będe wymieniał na tylnim!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.vn750.fora.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin