Forum www.vn750.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

silnik
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.vn750.fora.pl Strona Główna -> Silnik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
serbi




Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wielkopolska

PostWysłany: Śro 22:49, 10 Mar 2010    Temat postu:

[quote="tomasz wloch"]Witam znowu problem rozwiązany !Nie przestawiłem wału o ok 420 stopni po ustawieniu tylnego łańcuszka rozrządu!Panowie jak odpowiatrzacie samoregulatory zaworów ?Ja scisnołem imadłem i to mój błąd bo tylni cylinder chodzi teraz perfekt a przedni chałasuje !Gdzie kupie te regulatory a moze ktos z was ma?Potrzebuje 4 bo nie będe wymieniał na tylnim![/quote

witam więc za 1szt regularora chydralicznego zapłacisz najtanszym serwisie 270zł szt


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomasz wloch




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:49, 11 Mar 2010    Temat postu:

MAM nadzieje że jak ktos znajdzie fajny nr tel z jakimis usługami tanimi to się podzieli!!!!!!!!!!!!!Panowie znalazłem klijenta na allegro za regulatory używane ale ok zapłaci łem po 20 zł za sztuke i klijent ma sporo innych częsci do vn !!!!!Jego nr to 0796626126 .Mam nadzieje że to tylko będą te popychacze bo zaczyna tu u mnie być fajna pogoda i ręce swierzbią do jazdy!!!!!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mariusz




Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kamień pomorski

PostWysłany: Sob 21:09, 24 Kwi 2010    Temat postu:

Witam . Problem polega na tym , że nie chce zapalić na gorącym silniku. Na zimnym też ciżko pali ale jak zaskoczy chodzi równo . Do tego wszystkiego padł altek . Szlak człowieka trafia . Proszę o radę . POZDRO.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sovietbiker
Administrator



Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 22:57, 24 Kwi 2010    Temat postu:

Co tu dużo radzić. To że pada alternator to już standard w tym motocyklu a o problemie odpalania na gorącym silniku było już pisane musisz poszukać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomasz wloch




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:19, 25 Kwi 2010    Temat postu:

Panowie! Wszystkie gumy uszczelnić wychodzące do gażników i do puszki plastikowej i nie będzie problemu!!Ja mam kiepski silnik a pali na dotyk najwyżej na dwa!!He he a altek ja już 2 raz robie następnym razem wyrzuce altka na zewnątrz i koniec!Posprawdzaj wszelkie złączki elektryczne i masy może to Ci pomoże Wytrwałosci życze!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mariusz




Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kamień pomorski

PostWysłany: Pon 12:28, 26 Kwi 2010    Temat postu:

Panowie dzięki za rady .Zrobiłem kapitalkę silnika i właśnie znowu wyciągam silnik , może coś z tego będzie -zobaczymy. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomasz wloch




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:32, 27 Kwi 2010    Temat postu:

Witam a co wymieniałes? Może tłoki jak tak to napisz co i jak Cię kosztowało!W moim klepie pszedni garnek i musze to zrobic poradzcie jak !!Nie są to niestety łańcuszki bo są nowe!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mariusz




Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kamień pomorski

PostWysłany: Wto 18:20, 27 Kwi 2010    Temat postu:

Witam .Niestety tłoków nie wymieniałem bo są dobre .Wymieniałem łańcuszki łącznie z napędowym pompy olejowe , docierałem zawory , wymiana uszcelniaczy,nowe uszczelki.u mnie też klepało i nikt nie wiedział co , po rozbiórce stwierdziłem , że jest za duży luz poosiowy na wale -wał klepał o obudowy karterów miałem 0.40mm(powyżej normy czyli 0.80mm) tokarz na tokarni magnesowej dorobił podkładkę z jakiegoś stopu mosiądzu jest twarda jak...... Po tym wszystkim poskładałem moto na znaki i po wielu próbach wkońcu odpaliłem , chodził równo i już nie pukało jak zgasiłem to już nie odpalił -wszystko przygasło . Pomierzyłem alternator omomierzem -pokazywał 0.20 ohma no to moto znowu z ramy ,zawiozłem do elektryka altek i regulator , okazało się , że altek mierzony w moto pokazywał całkiem coś innego i u elektryka na 3 kablach było 0,54 ohma natomiast padł regulator.Dalej walczę .Tyle o mnie -W Twoim przypadku myślę , że może być to co u mnie jednak nie koniecznie u mnie pukało na gorącym silniku ,na zimnym rzadko .Sworzeń w tłoku jak i tuleja korbowodowa raczej się nie wyrabiają . Może opisz coś bliżej .

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mariusz dnia Wto 22:47, 27 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomasz wloch




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:58, 27 Kwi 2010    Temat postu:

No to nie wiem co stuka !?Popychacze odpowietrzone łańcuszki nowe tłok nie miał jakich strasznych luzów sworzeń równierz nie a stuka ?? Gdzie podłożyłes tą podkładke??Pomiędzy kartery chyba nie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mariusz




Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kamień pomorski

PostWysłany: Wto 22:42, 27 Kwi 2010    Temat postu:

Witam. Zeby sprawdzić luz na wale nie musisz rozbierać silnika ,wystarczy ściągnąc lewą osłonę od altenatora tą na trzy śruby nałożyć 17 nasadową z przedłóżką i mocno pchnąć ręką wyciągasz klucz, zakładasz szczypce cienkie zaciskowei próbujesz pociągnąć do siebie , najlepiej jak wykręcisz po jednej świecy i tłoki będą w jak najniższym położeniu.Uważaj na alternator.Można też zmiezyć suwmiarką (najlepiej elektroniczną ) odległość śruby od wewnętrznej krawędzi alternatora lub innego stałego punktu przy różnych położeniach wału-najczęściej 4 obroty .Pamiętaj , że luz wału oryginalnie ma 0.16 mm a mierzone wartości będą w 10-siętnych milimetra . Maksymalny luz wału jak pamiętam to chyba 0.40 mm.Podkładka dystansowa poszła z prawej strony wału, pomiędzy wał a prawy karter z lewej nie można ze względu na smarowanie wału.Może panewka . Na odległość trudno ocenić .

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mariusz dnia Wto 22:49, 27 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomasz wloch




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:17, 28 Kwi 2010    Temat postu:

Panewka raczej nie a po włożeniu nie zrobiło się za ciasno??Spróbuje podłożyć od strony sprzęgła pod zębatke pierwsze sprawdze ten luz tak jak Ty mówisz .Sworzeń wchodził dosć ciasno do tłoka i wału a ciekawe jest to że tak jakby słychać było tylko przedni cylinder!Jeżeli będzie dalej stukać nawet z tą podkładką to tylko korba została!A korby nie da rady zrobić !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mariusz




Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kamień pomorski

PostWysłany: Wto 16:15, 04 Maj 2010    Temat postu:

Wielkie Sory ale miałem wyłączony internet . Tomek nic Ci to nieda . Dlatego mierzysz luz wału pomiędzy połówkami karteru ,a różnicę uzupełniasz podkładką pomniejszoną o luz serwisowy.Ja ściągnąłem przedni cylinder i zmierzyłem luz pomiędzy wałem a karterem (w miejscu gdzie wał obciera o karter)-szczelinomierzem.Miałem 0.80 mm i dałem podkładkę 0.50 mm wał chodzi luźno i już nie puka .Jeżeli dasz gdzie indziej nic to nie da . Po prostu wał puka o wewnętrzne ślizgi. Na pewno nie korbowód - chyba że miałeś już kiedyś przytarty wał i założyłeś nowe panewki bez szlifowania .Jak pomierzysz wał to napisz co i jak.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mariusz dnia Wto 16:16, 04 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomasz wloch




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:39, 04 Maj 2010    Temat postu:

No ok ale jak sciągnę cylinder to uszczelki musze pod głowicą wymienić a to znowu kosztuje Sad A nie założe chyba starych mimo że są całe metalowe . A może się myle ?Mimo że kosztyje to znowu czekać trzy tygodnie na uszczelki!?Sezon się skończy a ja nawet nie ruszę Embarassed Evil or Very Mad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mariusz




Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kamień pomorski

PostWysłany: Śro 14:45, 05 Maj 2010    Temat postu:

Witaj . Możesz uszczelki wyczyścić i przesmarować klejem do sklejania karterów. Najleprzy jest hermetyk koszt około 7 zł.Jedyną wadą jest to że schnie około 30 godzin. Wytrzymuje bardzo wysokie temperatury .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.vn750.fora.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin