Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
H@ik
Dołączył: 09 Mar 2010
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bełchatów/Łódź
|
Wysłany: Nie 18:41, 18 Kwi 2010 Temat postu: Strzały w wydech |
|
|
Pomóżcie, dzisiaj podczas jazdy nagle przerwa w pracy silnika na "oko" 0,5 sek a potem strzał w tłumik. Najpierw były to pojedyńcze przypadki co kilkadziesiąt kilometrów, ale niestety później nagłe przerwy i strzały uniemożliwiały normalną jazdę. Turlałem się w nadzieji, że sprzęt oszczędzi mi wstydu, ale w końcu zgasł. O dziwo odpalił łatwo i na luzie próbowałem go przegazować z raczej kiepskim skutkiem. Poradźcie od czego zacząć. Sezon rozpoczęty, a ja uziemiony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Tiszo
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radzymin - Stary Dybów
|
Wysłany: Pon 7:04, 19 Kwi 2010 Temat postu: Re: Strzały w wydech |
|
|
Cze, w sumie to nie wiem ale ja bym zaczął od wywalenia gaźników, wyczyszczenia i złożenia do kupy. Potem synchro.
Mi nic takiego się nie stało jedynie ostro strzelał w tłumik, wyciągnąłem, poczyściłem i ze trzy razy zrobiłem synchronizacje. Strzelał bo miałem za biedną mieszankę, ilość obrotów wykręconej dyszy była ok. 4-ech.
Teraz jest ok 7,5 i jest o niebo lepiej.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
H@ik
Dołączył: 09 Mar 2010
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bełchatów/Łódź
|
Wysłany: Wto 20:39, 11 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
miałeś rację, ponieważ sam się na mechanice słabo znam to powierzyłem sprzęt w zaufane ręce i gość zrobił dokłądnie to co proponowałeś; to był efekt podobno syfiastego paliwa, a ja naiwny myślałem, że jak tankuję na BP, STATOIL lub SHELL`u to zemsta mafii paliwowej mnie nie dosięgnie; sprzęt odpala i idzie aż miło, ale mam przygodę z grzaniem się o czym naklikałem w dziale silnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jacek77pl
Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 19:45, 14 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Wwitam jestem posiadaczem vn twin 750 motorek extra prowadzisię świetnie charakter drapieżcy. Cztery cylindry robią swoje naprawdę jestem w szoku jest tylko jeden problem jak puszczam manetkę gazu mam strzały z tłumika. W serwisie powiedzieli mi że to nieszczelność tłumika. Trzeba wymienić uszczelki od tłumika i kolektora. Na mój rozum powiedziałbym żę to za późny zapłon. Pomóżcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jacek77pl
Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:02, 14 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
A co do odpalania na ciepłym silniku ja nie mam takich problemów kolega miał magne i miał taki problem jak akumulator pod masę wszystko mineło nie wiem czy to od tego ale u niego pomogło tak wspomniałem przy okazji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomasz wloch
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:12, 14 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
jacek77pl napisał: | Wwitam jestem posiadaczem vn twin 750 motorek extra prowadzisię świetnie charakter drapieżcy. Cztery cylindry robią swoje naprawdę jestem w szoku jest tylko jeden problem jak puszczam manetkę gazu mam strzały z tłumika. W serwisie powiedzieli mi że to nieszczelność tłumika. Trzeba wymienić uszczelki od tłumika i kolektora. Na mój rozum powiedziałbym żę to za późny zapłon. Pomóżcie |
Bardzo przepraszam ale gdzie Ty w vn 750 Masz 4 cylindry??Ma on coprawda 4 ale tylko swiece!A zapłonu terz nie przestawisz jest on elektroniczny i nie do przestawienia!!Wystarczy brak uszczelki na wydechu i będzie strzelał jak schodzi z obrotów !!Pozdrawiam i szerokiej drogi!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|