Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
epos3378
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:11, 07 Sie 2010 Temat postu: TYLNI CYLINDER PROBLEM |
|
|
witam panowie mam problem z cylindrem tylnim , mam wrażenie że jest mniej gorący niż przedni , jak przyłożę rekę do tłumika przedniego i tylniego to z przedniego są dużo cieplejsze spaliny, zresztą sama koncówka rury z przedniego jest gorąca a tylniego ciepła, miał ktoś może taki problem??? zresztą ostatnio podczas jazdy jak daje gazu to nie wchodzi płynie na obroty tylko szarpię przy dodaniu gazu . Wczoraj wykręciłem świece i tak z przodu są białe także chyba dobre spalanie natomiast z tyłu prawa swieca jest sucha i biała natomiast lewa była mokra tak jakby ją zalewało może tu jest problem??? Z góry dziekuje za sugestie [/b]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/xandgreen/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
mariusz
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kamień pomorski
|
Wysłany: Nie 18:56, 08 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Witam.Na temat ciepłoty spalin i cylindrów (przemilczę ) - nie złośliwie gdyż tłumiki mają środkową puszkę a temperatura cylindrów zależy od temperatury płynu chłodzącego. Z tego co piszesz jedna ze świec nie ma iskry lub iglica w gaźniku przepuszcza paliwo .Z tego co pamiętam był ten temat już poruszany .Moim skromnym zdaniem masz typowe podszarpywania tylnego cylindra co może być spowodowane złym składem mieszanki (mógł spaść jeden z przewodów podciśnieniowych) lub synchronizacją. Usterki często są banalne. Jeżeli sobie nic nie poradzisz to oczywiście zawsze możesz liczyć na pomoc . Czy stało się to nagle kiedy robiłeś synchronizację . Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/xandgreen/images/spacer.gif) |
epos3378
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:44, 08 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
witam, w sumie miałem gaznik synchronizowany przez kumpla który niby się zna na rzeczy ale chyba nie , ponieważ od tamtego momentu powoli poszarpywał ale ostatnio to juz na maksa, doszedłem do wniosku że sam go wyciągne wyczyszcze i wyreguluje , posiadam wakuometr także mam nadzieje że dam radę tylko niewiem czy ruszać te śruby regulujące mieszankę? tak w ogóle to one są tak zapieczone że nawet nie da się ich ruszyć nic pogrzebie i dam znać co i jak , dzięki za radę muszę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/xandgreen/images/spacer.gif) |
mariusz
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kamień pomorski
|
Wysłany: Pon 12:39, 09 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Witam. Oryginalnie śruba od dawkowania paliwa jest wykręcona na 3.5 obrotu często zwiękrzenie o jeden obrót lub 1.5 daje leprze rezultaty. Po podłączeniu wakuometra wszystko będzie jasne . Na początku trzeba zsynchronizować gaźniki a dopiero później dostosować skład paliwa. Nie wiem czy jest sens w wyciąganiu gaźników (zwłaszcza w tym motocyklu )przed synchronizacją , może być tak , że się darmo napracujesz .Powodzenia i Pozdrawiam .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/xandgreen/images/spacer.gif) |
|