Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robertos34
Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 15:05, 27 Mar 2011 Temat postu: Ciśnienie w lagach i amortyzatorach. |
|
|
Witam, Kawasaki VN 750 kupiłem dwa dni temu, muszę ponaprawiać parę spraw, np. lagi leją z przodu, będę miał uszczelniacze i olej ale nie wiem, jakie powinienem dopompować ciśnienie w lagach z przodu i jakie powinno być one w amortyzatorach tylnych, może ktoś może podać mi te wartości. Mam też prośbę, jeżeli ktoś z Was posiada polską instrukcję do mojego motocykla, czy mógłby mi podesłać link do niej, to jest rocznik 1986, z góry wielkie dzięki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
basior-78
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole
|
Wysłany: Śro 17:45, 30 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Generalnie z przodu i z tyłu normalne nastawy to takie jak ciśnienie atmosferyczne czym więcej dopompujesz tym będzie bardziej twardo max front 0-7,1 psi a tył to 0-43 psi. Wrzuć kilka fotek twojej maszynki
Pozdrawiam
Lewa w górę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fursiak
Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koło
|
Wysłany: Czw 11:34, 10 Maj 2012 Temat postu: zawór w amorkach |
|
|
Witam
Panowie/Panie:
Chciałem dopompować powietrzem przednie amorki bo troszkę mi nurkuje przy hamowaniu i nie wiem gdzie znajduje się zawór co bym mógł dopompować.
Z tyłu nie ma problemu wszystko na wierzchu i można jeszcze ręcznie wyregulować. Przód to jakaś dla mnie zagadka.
Proszę pomóżcie.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Master
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: by tu wziąść na piwo
|
Wysłany: Nie 16:17, 13 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Siądź na moto, spójrz na kierownice, w miejscu gdzie lagi wchodzą w górną półkę zobaczysz 2 okrągłe chromowane zaślepki.
Każdą z nich odkręcasz, a oczom twoim ukażą się zaworki do pompowania lag
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fursiak
Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koło
|
Wysłany: Pon 12:26, 14 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Master napisał: | Siądź na moto, spójrz na kierownice, w miejscu gdzie lagi wchodzą w górną półkę zobaczysz 2 okrągłe chromowane zaślepki.
Każdą z nich odkręcasz, a oczom twoim ukażą się zaworki do pompowania lag |
Też tak myslałem, lecz oczom pojawiły się jakieś śrubki pod zaślepkami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Master
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: by tu wziąść na piwo
|
Wysłany: Pon 18:55, 14 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
To generalnie powinny być zaworki nagwintowane po zewnętrznej na które nakręcasz zaślepki, jeżeli masz tam coś innego, to znaczy że ktoś tam włożył łapki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fursiak
Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koło
|
Wysłany: Wto 11:55, 15 Maj 2012 Temat postu: amorki |
|
|
Master napisał: | To generalnie powinny być zaworki nagwintowane po zewnętrznej na które nakręcasz zaślepki, jeżeli masz tam coś innego, to znaczy że ktoś tam włożył łapki. |
Nie sądzę aby ktoś wymieniał amorki na inne, a wygląda to tak :
Oraz filmik:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fursiak dnia Wto 12:10, 15 Maj 2012, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
basior-78
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole
|
Wysłany: Wto 17:30, 15 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Były też wersje bez tego udogodnienia,wygląda na to że właśnie taką masz........
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fursiak
Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koło
|
Wysłany: Wto 18:17, 15 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
basior-78 napisał: | Były też wersje bez tego udogodnienia,wygląda na to że właśnie taką masz........ |
W takim razie w jaki (szybki, tani, łatwy) sposób mogę coś wykombinować aby uniknąć efektu nurkowania podczas hamowania ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
basior-78
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole
|
Wysłany: Śro 18:20, 16 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Gęstszy olej wlej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomasz wloch
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 23:26, 18 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Możesz też oprócz oleju dołożyć ze dwa centymetry długą tulejke na sprężyne i będzie też dużo lepiej !!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|